A hirdetők többsége féltve őrzi ingatlanjának szuper-titkos koordinátáit. Ez persze javarészt érthető. Ahogy azonban az is, hogy a potenciális vevő- és bérlőjelöltek, minél több, minél pontosabb információt szeretnének megszerezni az adott ingatlanról. Az ingatlankeresések közel
indul, az ingatlankeresők ma már egyre tudatosabban használják az online eszközöket. A keresőben egyre többen közvetlenül utcanévre keresnek rá, ha eladó/kiadó ingatlanok után böngésznek. Kifejezetten hasznos a kerület, városrész megadása az ingatlanhirdetésekben, azonban ez egyre inkább kevésnek bizonyul. Az ingatlanirodák is diszkréten kezelik a megbízásaik alatt álló ingatlanok pontos címét, így sajnos ma még nem elterjedt feltüntetésük a hirdetésekben. Ideális esetben az utcanév mellett azonban a házszám megadása is alapkövetelmény lehetne. Főleg, hogy a t
érképes alkalmazások
megjelenésével az ingatlanhirdetési oldalakon is egyre inkább erre felé mutat a jövő.