Mi megy a tv-ben, avagy az egyik leggyakoribb hirdetési hiba

Mi megy a tv-ben, avagy az egyik leggyakoribb hirdetési hiba

Számos apróságon el lehet csúszni egy ingatlanhirdetés megírása és megszerkesztése kapcsán. A fotókon azonban egészen bizonyosan sokat veszíthetünk. Kezdjük a gyakran ismétlődő hibákat (GYIH) az egyik kedvencünkkel!

Bár tény, semmi extra rossz érzést nem kelt, a szándékosan bekapcsolt állapotban fotózott tv készülékek valahogy komolytalanná teszik a hirdetéseket.

Hacsak nem direkt üzenetet akarunk eljuttatni az érdeklődőkhöz (például, hogy foci őrültek vagyunk és ennek, meg ennek a csapatnak szurkolunk, ezúton várjuk hasonszőrű őrültek jelentkezését!), kár aktív üzemmódban fotózni a képernyőt.

Az ingatlanhirdetések fényképeinek legfőbb célja, hogy a potenciális vásárló meglássa a kínált áruban azt a lehetőséget, amit keres. Tehát nem magunkról, a jelenlegi életünkről kell beszámolnunk, hanem őt kell segítenünk abban, hogy el tudja képzelni a jövőjét az általunk meghirdetett ingatlanban.

Épp ezért, ha egy mód van rá, kerüljük a bekapcsolva hagyott tv-ket és ne zavarjuk össze a kedves nézelődőket egy-egy fejtörővel, vajon melyik sorozat melyik epizódjából való a kimerevített pillanat. Köszönjük!