Az ingatlankeresések közel 80%-a az interneten keresztül indul, az ingatlankeresők ma már egyre tudatosabban használják az online eszközöket. A keresőben egyre többen közvetlenül utcanévre keresnek rá, ha eladó, kiadó ingatlanok után böngésznek. Hasznos a kerület, városrész megadása az ingatlanhirdetésekben, de egyre inkább kevésnek bizonyulhat, hisz a potenciális vevőjelöltek, minél több, minél pontosabb információt szeretnének megszerezni az adott ingatlanról.
Az ingatlanirodák is diszkréten kezelik a megbízásaik alatt álló ingatlanok pontos címét, sajnos ma még nem elterjedt feltüntetésük a hirdetésekben. Ideális esetben az utcanév mellett a házszám megadása is alapkövetelmény lehetne. Remélhetőleg az eladó, kiadó ingatlanokat hirdető magánszemélyek és ingatlanközvetítők felismerik ennek jelentőségét, és előbb-utóbb a pontos címeket is publikálják, hisz a térképes alkalmazások megjelenésével az ingatlanhirdetési oldalakon egyre inkább erre felé mutat a jövő.