Bár tény, semmi extra rossz érzést nem kelt, a szándékosan bekapcsolt állapotban fotózott tv készülékek valahogy
komolytalannáteszik a hirdetéseket.Hacsak nem
direkt üzenetetakarunk eljuttatni az érdeklődőkhöz (például, hogy foci őrültek vagyunk és ennek, meg ennek a csapatnak szurkolunk, ezúton várjuk hasonszőrű őrültek jelentkezését!), kár aktív üzemmódban fotózni a képernyőt.Az ingatlanhirdetések fényképeinek legfőbb célja, hogy
a potenciális vásárló meglássa a kínált áruban azt a lehetőséget,amit keres. Tehát nem magunkról, a jelenlegi életünkről kell beszámolnunk, hanem őt kell segítenünk abban, hogy
el tudja képzelni a jövőjétaz általunk meghirdetett ingatlanban.Épp ezért, ha egy mód van rá, kerüljük a bekapcsolva hagyott tv-ket és ne zavarjuk össze a kedves nézelődőket egy-egy fejtörővel, vajon melyik sorozat melyik epizódjából való a kimerevített pillanat. Köszönjük!