Itt a blogon többször próbáltuk már felhívni a figyelmet a hirdetési fotók fontosságára. És biztosak vagyunk benne, ezután is néha elő fog kerülni a téma. Ha egy társkereső oldalra, vagy egy szakmai önéletrajzba a legjobb fotónkat tesszük, egy értékesítési felület esetén miért tennénk másképp?
Bár tudjuk, nem született mindenki egy Robert Capanak és nem hever minden háztartásban milliós értékben fotós felszerelés, azért még mindig arra biztatjuk a hirdetőket, néhány fontos, bárki számára könnyen elsajátítható alapszabályt vegyen figyelembe, amikor
.
Alapvetően helyes, hogy látszik a család, az egykori lakók. Emberközelibb az élmény. Bár nem ajánljuk a személyek/állatok jelenlétét a képeken, jó minőségben lehet, hogy ez a megoldás működhetne...
Ingatlan: Nagymaros, nyaraló, 40 nm, 7,2 M
Persze akad olyan ingatlan, ami "vakon" is elkel, egyszerűen az elhelyezkedése, adottságai miatt.Ennek ellenére nem baj, ha megkíméljük az ingatlanpiacon vadászó tömegeket az értelmezhetetlen, elmosódott képektől, amik, higgyék el, elveszik az ember kedvét az érdeklődéstől.Előre az igényes, profi hirdetésekért!
Szóval a fotó fotója nem a legjobb ötlet. Főleg vakuval.
Ingatlan: Dány, 110 nm, 8M
Kapcsolódó bejegyzések:
-
A FOTÓ: A LAKÁS LELKÉNEK TÜKRE
-
ELSŐ FOTÓ, ELSŐ BENYOMÁS – A HIRDETÉSI INDEXKÉP MÁGIÁJA