Drónok és színészek a hirdetések új mézesmadzagjai

Drónok és színészek a hirdetések új mézesmadzagjai

Hiába az új biztonsági szabályok, hiába a dróntevékenység törvényi regulázása: a berepülő robot kezd éppúgy marketingeszközzé válni, mint egykor a mobiltelefon. Örülünk, Vincent?

Az egyre igényesebb vevők által irányított ingatlanpiacon már nem elég a hétköznapi szemszögből felvett néhány kép. Bár itt jegyeznénk meg, ha az a fotó tökéletes, akkor el tud vinni a hátán egy hirdetést.

A vevők gyakran befektetők is egyben, nem saját célra vásárolnak, néha nem is látják személyesen a helyszínt, így más szempontjaik vannak, mint az egyszerű lakáskeresőknek. A befektető számára ezért különleges videó szükséges, az ügynökségek pedig értik az igényt. Íme egy videó az amerikai Rhode Island-beli Jamestownból ‒ a tengerparti ingatlan felvétele a modern marketing gyöngyszeme.

A bérelhető drónok száma megnőtt Amerika- és Európa-szerte. A készített videó új távlatokból mutatja meg a környéket is, a vizuális élmény nemcsak rögzített szemszögből jön át.

Az irodák már saját vágószemélyzetet tartanak fent, némelyik egész produceri ügynökséghez kezd hasonlítani. A drágább ingatlanoknál a közvetítő a belső teret is önmaga rendezi be, a Realtor például gyakran egész bútorszetteket tervez és hoz a felvételekhez.

„A marketing határait feszegetni kell” ‒ állítják. Valamikor a professzionális fényképezés, a diavetítések és online alaprajzok számítottak újdonságnak. Ma már ez nem elég, egyre több kell. Ha pedig úgy gondolnánk, mindez túlzás, a prémium kategóriákban a díszlethez színészeket is alkalmaznak, akik otthonos mozgással belakják az ingatlant, és hangulatot teremtenek hozzá.

Forrás/szerző: Ingatlanbazar.hu