Amikor a hirdető egyben zseni is: Garam34!

Amikor a hirdető egyben zseni is: Garam34!

“Eladom a lakásom. Kicsi, de jó. […] Én nagyobbat szeretnék.”

Rendben, le lehet mindent tenni. Szembejött 2015 eddigi legőszintébb és legkreatívabb ingatlanhirdetése. Bár a tulajdonos nem minket választott, ennek ellenére úgy érezzük, kivívta a jogot a nyilvános megjelenésre, és persze a tapsra, konfettire, aranyesőre. Plusz egy korrekt vevőre.

Az élmény a Garam34 linken keresztül érhető el. Az oldal amúgy pont olyan, mint a Tesz-Vesz város: minden szegletében van valami felfedeznivaló és szórakoztató dolog. Úgyhogy érdemes alaposan nézelődni.

Ami viszont csak nálunk van, az bizony egy villáminterjú a pesti lakás hirdetőjével, aki valószínűleg sokaknak meglehetősen ismerős lesz. Egyedi Pétert kérdeztük az őrületről.

gar1

– Miért? Miért? Miért?
– Nagyobbat szeretnék. Szeretnék kádat. Szeretnék nagy konyhát. Szeretnék hálószobát. Azt hiszem ezek a fő okok.
– Mivel foglalkozol civilben?
– Zenélek, van egy zenekarom, az Óriás, meg a Fishing on Orfű kommunikációs főnöke vagyok.
– Tervezed átvenni a magyar ingatlanpiac feletti uralmat, vagy maradsz a jelenlegi karriernél?
– Maradok, maradok. Nem hinném, hogy nekem való az ingatlanszakma, ezzel a formával csupán azt szerettem volna megvalósítani, hogy ne legyen lapos, unalmas a hirdetés, viszont legyen könnyen átlátható és minden olyan infót tartalmazzon, ami alapján könnyű eldöntetni, hogy meg akarja-e nézni az érdeklődő vagy sem.
– Kinek köszönnéd meg, hogy ez a hirdetés létrejöhetett?
– Szabó Simonnak. [Színész, rendező. Többek között a Moszkva tér és a Megdönteni Hajnal Tímeát meghökkentő alakja, a Papírrepülők rendezője. sk.] Ő hirdette pár hónapja a lakását egy Strikingly oldal segítségével, és egyből tudtam, hogy én is saját oldalt szeretnék majd a lakásomnak.
– Mennyi idő volt összerakni a hirdetést?
– Kb. kétszer egy óra. Először összeraktam az alapokat, a tartalmat. Aztán találtam meg neki a legmegfelelőbb template-et. És nagy köszönet Sándor Peti barátomnak a remek képekért – a jó képek rettenetesen fontosak.
– Kik keressenek? Csak a pénz számít, vagy a szokatlan, kreatív hirdetésre csak a hasonszőrűek jelentkezzenek?
– Leginkább azok, akik megvennék a lakást! Nagyon sok kedves emailt kaptam az elmúlt két napban, amik nagyon jól esnek, de a felhőtlen örömhöz kellenének még a milliók is.
– Te hogy veszel ingatlant? Mit nézel? Számít valójában a hirdetés “csomagolása”?
– A csomagolás egy jó dolog, viszont a lényeg szerintem az, hogy ne legyen mellébeszélés meg vetítés. Azt hiszem, az én hirdetésemben is ez a lényeg.

Minden szava arany! Úgyhogy hajrá kreatív hirdetők, mutassátok meg, mitek van!